1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, October 18, 2007

Adam Mikhail







Cinta monyet akhirnya cinta sejati
Adam Mikhail…sory kalau aku salah spell nama anak kau. Cinta dari sekolah aku anggap cinta cinta monyet tapi rupanya kehadiran adam Mikhail merealisasikan cinta sejati kalian. Tahniah dari aku. Kelahiran adam juga menjadikan kalian semakin matang dalam menguruskan perjalanan hidup kalian. Aku bangga dengan kalian, Berjaya mempertahankan cinta hingga wujudnya anak comel ini.
Doa aku untuk kalian, semoga tabah menghadapi segala rintangan yang bakal terbentang dihadapan. Aku tahu peng…che mat seorang suami yang terbaik untuk kau dan papa terbaik untuk adam. Tak sia-sia kau menepis semuanya untuk bersama dengan cinta pertama. comelnya..senyum sikit..cinta kalian ada pada adam. Cemburunya aku..ha..he…
Adam Mikhail cantuman dua jiwa yang saling memerlukan….


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya