1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, October 18, 2007

Final Project Di Universiti Malaya











Bukan satu kerja yang mudah untuk saya memulakan langkah sebagai seorang pengarah, tetapi kerana minat dan kehendak yang tinggi ingin melihat satu bentuk persembahan hasil kerja sendiri,langkah ini saya rentas dengan berani dan berbekalkan pengalaman dan ilmu yang di beri.Tiga tahun menyiapkapkan Ijazah Sarjana Muda Seni Persembahan Drama memberi saya ilham untuk menghasilkan karya yang akan mengukur kemampuan dan pengetahuan dalam teater. Walaupun masih baru dalam pengarahan namun dengan tunjuk ajar pensyarah dan juga Tutor membuka jalan dan ruang untuk saya berkarya. Dari M ke M lahir dari jiwa seorang penulis muda yang sentiasa peka dengan persekitaran masyarakat hari ini. Dengan itu, saya mengharap anda akan menilai kedudukan dan taraf seorang manusia dengan akal apabila anda menelusuri persembahan ini.selami jiwa donna

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya