1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, October 18, 2007

Final Show











Mencipta sebuah pementasan bukanlah satu kerja yang mudah untuk dilaksanakan. saat aku bergelumang dengan proses latihan, pelbagai perkara yang muncul dan kadangkala ia amat membingungkan aku untuk membuat keputusan. pengalaman yang telah aku kutip sepanjang aku terlibat dalam produksi menjadikan aku berfikir secara akademik untuk memastikan pementasan ini menjadi satu produksi yang dapat memberi impak dan langkah pertama dalam mengejar impian sebagai anak seni. Pengalaman dalam pengarahan amat kurang tapi dengan bimbingan Kak Len dan Abang Nasri, aku mampu mengjadikan Dari M ke M satu pementasan, berjaya atau tidak, terletak pada mereka yang melihat dan menilai.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya