1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, October 17, 2007

first directing


























tahun kedua di UM aku mengambil subjek pengarahan di bawah Puan Roselina. nasib baik ramai jugak student yang ambil subjek pengarahan, kalau tidak..masak jugak aku kalau sorang. banyak sangat cabaran time aku first nak belajar jadi seorang yang bergelar director. pelakon lari sebab banyak sangat komitmen dengan majlis2, aktiviti anjuran universiti, sabar je yang mampu aku lakukan time tu. nasib baik ada junior yang sudi tolong aku..thanks.....susah jugak jadi pengarah ni, semua aspek kita mesti teliti dan mata harus tajam untuk menilai dari setiap sudut...walaupun ini hanya subjek pengarahan 1 tapi aku mesti lakukan yang terbaik untuk menilai tahap kemampuan aku sendiri..bersambung..........................
















No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya