1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, April 25, 2008

kini ku milik orang....


akhirnya aku kini bergelar tunangan pada Tengku Hamzah. tidak pernah aku sangka dia lah yang akan menemani aku dalam meniti perjalanan hidup. walaupun perkenalan kami tidaklah lama..namun dengan restu ibu dan ayah..semuanya terlaksana dengan baik sekali. menerima dia bermakna aku perlu melupakan kenangan-kenangan dan memory lama agar hubungan suci sentiasa dilimpahi rahmat dariNYA. dia terlalu baik..walapun dia tahu tentang hatiku yang sukar untuk melafazkan kata sayang dan cinta..dia sabar menunggu...aku yakin pilihan ibu dan ayah tepat untuk anak gadis kesayanganya....ya allah..kalu limpahi lah keberkatan untuk aku menapak dalam fasa yang baru bermula.........salam.........

2 comments:

  1. maafkan saya kerana pernah tinggalkan awak ija..tapi hari ini saya bahagia tengok awak mampu tersenyum...maafkan saya

    ReplyDelete
  2. i tetap doakan u happy..abang farish ada call i tanya pasal u..erm..dia rindu lagi kot kat u..biasalah..orang dah hilang depan mata..baru nak rindu..anyway..hope u happy k..sayang tunang u tau...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya