1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, June 26, 2008

MINGGU PESTA ASWARA

Bemula 1 jun Aswara meriah, sibuk, bercahaya dan bermandikan peluh..Fuh!!!..kalau nak sebut pasal penat..tak payah cakap..aku bukan nak cite betapa penatnya aku..tapi yang aku nak gebangkan pasal pesta yang berlaku di ASWARA sepanjang bukan jun..the right time pulak tu..BULAN SENIMAN..sesiapa yang rasa diri mereka seorang seniman..sama-samalah kita menyemarakkan bulan seniman. bermula dengan PeTA..iaitu Projek Penilaian Tahun Akhir. ada 7 produksi dari Fakulti Teater tahun 3..
1. CHARLIE'S AUNTIE ( XVAIER)
2. NO EXIT ( JALAN MATI) ( YUSMAN)
3. THE LESSON ( FARAH DAN NATALIA )
4. TERKAPAR ( MAZALAN DAN KU SHAHREL)
5. BAD GIRL'S ( INTAN DIYANA, AMELIA DAN SITI AISHAH)
6. MISERY ( BOB DAN AMERUL)
7. SHORT EYES (AYAM @ FARID)
pelajar-pelajar ini dinilai dari pelbagai aspek..pengarahan, lakonan dan juga sinografi. tahniah kerana dapat melaksanakan tanggungjawab anda sebagai bakal pemegang DIPLOMA TEATER ASWARA. selesai sahaja PETA,aku sibuk dengan event-event besar yang dianjurkan ASWARA. bulan seniman adalah satu medan untuk kita mengenali tokoh-tokoh teater veteran yang sarat dengan pengalaman untuk dikongsi dengan generasi muda kini.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya