1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, July 9, 2008

GAYA-GAYA DI HUJUNG MINGGU

aku ni datang menyibut kat tempat latihan Isma,isma pulak terpaksa melayan karenah aku yang memang suka berposing ni..hu..hu....tapi melayan jugak kawan dia yang tengah tension ni..Gebu Gembira....
kakak aku yang sorang ni memang dah tahu sangat perangai aku, walaupun tengah berbincang sesuatu yang agak tidak menyenangkan tapi masih sempat nak berposing. jangan marah ye kakak ku..
ni apa pulak..??layan je aku ni zam,aku tahu pun tengah banyak kerja dan dengan gaya-gaya ini akan menghilangkan kekusutan di kepala kau walaupun aku tahu kau tak pernah kusut.


ini dah keletihan. di putrajaya..tapi masih sempat pose.

1 comment:

  1. ceeewaaaahhh..semuanya posing gaya ala-ala band indi. Underground punya group. Apapun wahai sahabatku, ku doakan semuanya sukses.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya