1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, July 2, 2008

MERINDU................



Pada suatu ketika dulu saya ingin menghilangkan diri ah ditambah dengan kesibukan yang saya lalui sepanjang beberapa minggu ini ... ah ditambah jua rajuk yang wujud dalam diam.. sungguh kata kata itu lebih tajam dari pedang dan apa yang tertulis adalah lebih berbisa dari racun yang ada didunia ini.
Mungkin dalam ketidaksedaran kita sebenarnya telah melukakan hati insan lain tanpa kita sedari.. mungkin jua kita akan berfikir " nasib lah bukan diri aku" sungguh terkadang sifat mementingkan diri ini akan menyebabkan banyak hati yang terluka...
Saat ini saya masih lagi berada didalam keadaan yang tidak mengizinkan saya berbicara dengan lebih lama.. ah tumpulnya minda saya saat ini namun... pada saat demam begini ternyata apa yang saya inginkan ada lah sepasang tangan yang menjaga dengan hati yang tulus ikhlas.. ah betapa rindunya saya pada nenda... sungguh kita takkan merasai nilai kewujudan sehinggalah kita kehilangan untuk selamanya!
"aku rindu sungguh aku merindui dirimu saat pejamnya mata saat nafas bersatu dengan jiwa... ah betapa ku kan gembira saat kau wujud disisiku ini"
Perempuan... hatinya sukar ditebak. Kadang-kadang hanya kerana perkara yang sekecil kuman dia boleh merajuk bertahun-tahun. Kadang-kadang hanya berjauh hati, dia sanggup menggadai cintanya yang agung.

1 comment:

  1. trima kaseh melayari blog bicarasamaawan.

    teruskan menulis untuk mepertingkatkan bahasa!

    :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya