1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, August 6, 2008

KERINDUAN

Petang yang sunyi menjadikan aku seorang aku seorang perindu. rindu pada tanah haram, aku rindukan ketenangan disana. insyallah..andainya diizinkan..aku ingin kesana lagi. kerinduan menjadi hidup aku sunyi. kadang-kadang rindu banyak mengajar aku tentang satu perkara. Arg!!! sakit,tapi aku biarkan saja perasaan tu berlalu. kerana ramai teman aku di luar sana, menderita akibat rindu. sabarlah wahai teman..rindu itu pasti terubat andainya kita sabar melayari kehidupan ini.

suara hati : rindu itu adalah satu penyakit. kita tahu rindu itu sakit tapi kita biarkan rindu bermaharajalela. jangan rindu itu menguasai kehidupan kita yang tenang, kerana ia pasti akan menyakitkan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya