1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, August 15, 2008

OPENING NIGHT IBU ZAIN




Aku,Puan Balkis,Intan,Remy,Along,K'ma,Cki Jeff,Azizi, Kak Eliz pergi menonton Muzikal Ibu zain pada malam opening. teruja untuk melihat perjuangan Seorang wanita yang mempertahankan nasib rakyat yang tertindas. susur galur kehidupan dan perjuangan seorang wanita yang membuatkan aku terpanggil-panggil untuk menonton.


Kami diberi seat di barisan hadapan..paling depan..hu..hu..penat jugak lah leher ni tapi itu dikira bersyukur. sewaktu menunggu persembahan bermula, aku menjenguk pemuzik-pemuzik. ha'aa..semuanya kawan-kawan aku semasa belajar diploma di ASK. mustaqim, hadi maswardi, izzad...korang memang best.

anda semua wajib menonton!!! Tahniah untuk semua warga kerabat MUZIKAL IBU ZAIN.


SUARA HATI: PERJUANGAN SEORANG WANITA YANG CEKAL AKAN DISUSULI DENGAN KEJAYAAN DAN SANJUNGAN.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya