1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, October 8, 2008

LEBARAN 2008




Aidilfitri kali cukup sederhana tapi kemeriahan untuk anak saudaraku kerana kali pertama,duit raya aku hulurkan.apa nak buat,maksu kalian baru berjawatan tetap. so imbuhannya aku kongsi bersama si kecil. Pada mak dan Ayah aku hulurkan tanda terima kasih yang tidak terhingga kerana jasa dan pengorbanan kalian. walaupun pemberian aku tidak semahal pengorbanan mu tapi bagimu menerima dari tangan ank bongsu sungguh bermakna.

tahun ini,aku masih bergelar tunangan orang.tahun depan segalanya akan berrubah. menyambut syawal sebagai isteri..hua..hua..adakalnya takut menyelubungi hati,al maklumlah beraya di rumah mertua,banyak perkara perlu di jaga. aku akan merindui saat-saat di kala menyambut syawal bersama mak dan ayah.

3 comments:

  1. hi akak, selamat hari raya!!

    bila nak bawak genie tgk teater? hehe..

    ReplyDelete
  2. bulan 11 nanti ada teater..jom...

    ReplyDelete
  3. hehe. nnti gtau eh tarikh dia. hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya