1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, January 12, 2009

KEPAHITAN PERJUANGAN ISLAM




Gambar berita harian.




malam di palestin mungkin tidak seaman dan seindah di bumi malaysia. walaupun aku tidak pernah menjejak kan kaki aku ke bumi palestin tapi hati aku dikencang hebat melihat penderitaan umat islam di bumi yang tidak pernah aman dengan peperangan. tersentuh hati tatkala melihat ratusan mayat bergelimpangan tanpa ada sikit belas ehsan dari mereka yang bergelar KAFIR ISRAEL!!!!!!!

Malam minggu aku hang out dengan member aku,rin,shafiq,ikram,min. kami lapar giler dan nak pergi menyantap kt secret recipe. tengah galak bersembang sambil menuju ke restoran kegemaran member aku yang sorang tu, shafiq berhenti depan M'cdonald. shafiq betul berdiri depan minah dan mamat melayu yang namanya islam..mungkin couple kot. tertiba shafiq 'sound' dalam ertikata melaser mamat dan minah yang baru hendak masuk ke restoran jajahan US. tergamam jugak aku dan member yang lain. mungkin shafiq terlalu berang dengan tindakan kejam zionis, ISRAEL yang semakin rancak menlancarkan perang. muka couple tu agak merah dan malu, timbul jugak rasa kesian pada mereka tapi aku hanya tersenyum pada couple tanda maaf.

samapai bila ISRAEL akan terus mengganas di bumi palestin.????????

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya