1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, March 23, 2009

130309




pic di rakam oleh farhan(my cameraman) cool beb...

hari bersejarah dalam hidupku.dibulan mac seorang ibu melahirkan aku ke dunia dan dibulan juga aku ibu menyerahkan aku pada lelaki yang bergelar suami. sesak nafasku tika itu, terpikul satu beban dibahuku. ibu...doakan anakmu ini akan menjadi seorang isteri yang mulia dan sebaik seperti ibu.

majlis akad nikah berlangsung di masjid. kemeriahan terasa kerana aku dikelilingi sahabat yang sanggup turun ke terengganu untuk bersama dengan aku. terima kasih yang tidak terhingga untuk kalian.

suara hati : selamat pengantin baru....semoga kalian tabah menghadapi ujian rumahtangga.

4 comments:

  1. sweeeeeeeeeeeeetttttttttttttt.....nak nangis i tengok u macam ni. wife!!!!!!oh my god...congrate ija...care your life k n ur husband....

    ReplyDelete
  2. ijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....i'm not believe that......smile please........selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  3. tahniah ija. akhirnya sebuah kehidupan baru sudah jadi milik ija. shah sentiasa doakan kebahagian dan kesejahteraan ija dan husband. lupakan segala kekusutan yang ada pada ija. bina bahtera baru dengan hati yang damai.shah tumpang gembira.send my regard ur husband.

    ReplyDelete
  4. maaf ye ija,kakak tak berkesempatan untuk meraikan hari penting ija,anyway doa dan harapan moga ija ikhlas menerima apa yang terjadi. masih ingat kata-kata kakak sewaktu kita mengerjakan umrah. doa dan pintalah pada yang esa,hanya yang di atas berkuasa. kita perlu berusaha.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya