1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, March 25, 2009

170309 - 190309 versi 3

posing...hu...hu..sesiapa ang kenal aku..pastinya tahu yang aku ni pantang tengok camera...
with my husband dalam boat cruise ke redang...mabuk gak..satu jam perjalanan...


hu...hu...


ha..ha...dia terpaksa layan perangai aku...



ya Allah...berilah kekuatan pada pasangan ini dalam menghadapi setiap ujian kehidupan ya allah..moga kasih sayang yang baru dibina sentiasa mekar dan berpanjangan.....amin....
suara hati : insyallah..tuhan akan makbulkan setiap doa hambanya....untuk rakan2 yang ku sayang..doakan kebahagian kami...ini pic honeymoon untuk ku kongsi bersama kalian...banyak lagi tapi itu kena jumpa aku..he...he...




4 comments:

  1. so sweet la. happy i tengok pic u. pic kahwin dah siap??nanti i nak tgk tau.at last kan ija,u married.make it better ok...love u...

    ReplyDelete
  2. happy dia..kakak doakan ija sentiasa dalam limpahan ilahi hendaknya.moga kebahagian ini sentiasa berpanjangan.

    ReplyDelete
  3. Amin... saya happy tengok aku.

    ReplyDelete
  4. kak ja. .tahniah dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya