1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Sunday, April 26, 2009

MATAHARIKU...


Kerinduan hujung minggu...

tidak banyak,aktiviti aku hujung minggu ini,menghabiskn masa dan sisa waktu di aswara dan di rumah..tapi hatiku berdetik rindu pada temanku Ririn...kemana menghilang..kali ini kau pergi tanpa tinggalkan sebarang pesanan untuk aku. luka jiwamu membawa kau pergi tanpa menoleh.tibanya hujung minggu pasti kita menghabiskan masa becerita tentan kisah kehidupan, isu semasa dan banyak topik yang kita debatkan tapi hujung minggu kali, sepi tanpa celotehmu. aku tahu luka dihati mu Rin.

Tajuk Lagu: Cinta Terhalang

Rasa lahirnya impianku
Bila terpandang wajahmuLirik senyuman kilauan mataMemikat memukau jiwa iniInginlah aku menyapaMahu ku kenali hatimuKu sedari ini bukan biasaTak dapat aku lindungi perasaanEngkau impian yang aku idamkanKau yang ku puja, kau yang ku sanjungKau yang aku perlukanKau yang ku sayang, kau yang ku cintaKaulah satu cinta terhalangEngkau lafazkan perasaanSetulus hati jiwamuPenuh kepuasan, penuh bermaknaMemikat hati dan nalurikuWalau ku sadariKau tetapkan perasaanmuKau berikan cinta yangTerpendamWalau ku tahu kitaTak mungkin bersamaTetap ku sanjung cintamu yang suci…

suara hati : akan ada hari bahagia untuk mu wahai sahabatku....

1 comment:

  1. ija,sorry sangat.i bukan taknak ckp ngan u.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya