1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, May 20, 2009

PERJALANAN DARI KL KE KT DAN KE KELANTAN

Jam 9.30 pagi aku dan rombongan ASWARA bergerak ke kuala terengganu untuk sesi temuduga calon pelajar diploma dan ijazah. aku tiada masalah untuk travel ke terengganu, sebab perjalanan balik kampung. balik ke kampung atas urusan rasmi tapi aku harap sempat jumpa dengan ibu dan ayah.perjalanan kali ini berbeza, kesihatan aku tidak mengizinkan sebenarnya untuk aku berjalan jauh,tapi demi tugas aku perlu kuatkan semangat,dengan bekalan ubat dari doktor aku, insyallah segalanya akan selamat. aku bersama rombongan, En.azman(penulisan), En.azlim(filem&video),encik lokman(muzik),zam(tari) bersama-sama mengembeling tenaga untuk mencari calon pelajar yang berbakat, bukan sahaja dari segi kemahiran yang ada tetapi juga sahsiah diri. itu adalah misi yang kami bawa.


dalam perjalanan tidak memboringkan kerana dalam rombongan aku, ada sang pencerita iaitu en.azman, banyak betul koleksi cerita yang dia kongsi bersama kami. sakit perut aku menahan ketawa dengan cerita-cerita lawak en.azman. aku ingat sebleum ni, en.azman serius orangnya...tapi rupanya pelawak rupanya...ha...ha....nanti aku sambung..nak keluar dinner...

1 comment:

  1. kak ja..kimsalam kan kat kak intan ngan abg remy...23may tu,,. kawin kat besday say nye tarikh.. sy nak dtg tp adaa show la.. kak ja dtg ke..kimsalam kan dan ucapkan cngratulation ek...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya