1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, August 12, 2009

BELUM SEMPAT KETEMU SI CINTA HATI

BUAT SEORANG TEMAN....
TATKALA INGIN KUSAMPAIKAN
BERITA DUKA, FIKIRAN KU TAK MENENTU
SEINDAH AYAT KU KARANGKAN
AGAR JIWAMU TENANG MENERIMA HAKIKAT
TAPI TELAHAN KU SALAH
GELISAH,GUNDAH,PERIT,SEDIH, HIBA...
JIWAMU SAAT ITU....
TEMAN...........
KU TAHU JIWAMU SARAT DENGAN DENDAM
TAPI PERCAYALAH,AKAN ADA BALASAN
UNTUK MEREKA....
CINTA HATIMU PERGI MAKA TAMATLAH SENGSARANYA
MAKA BERAKHIRNYA JUA KESAKITAN..
NAMUN KERINDUAN TAK PERNAH BERAKHIR....
TEMAN....
BUKAN AKU INGIN MENABUR KERESAHAN
PADA HATIMU YANG SEDANG SARAT
MENANGGUNG KEKESALAN
TAPI,AKU NAK KAU TAHU
BETAPA HEBATNYA CINTANYA PADAMU
TEMAN...AKU SEMPAT BERSAMA DIA
SAAT2 DIA SEDANG MENGHARUNGI
SEGALA KEDUKAAN DAN KESEDIHAN..
NAMAMU DAN KENANGANMU
SERING BERGEMA DIHALWA TELINGAKU.....
AKU INGIN KAN KALIAN
BERSAMA WALAUPUN
UNTUK SESAAT,NAMUN...
TUHAN AMAT MENYANYANGINYA....
MAAFKAN AKU TEMAN.....
AL-FATIHAH.......

3 comments:

  1. moga cinta mereka akan bertemu diakhirat kelak.al-fatihah untuk rin.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Ija atas segala pertolongan. Semoga Allah melindungi Ija dari segala serangan mahupun dugaan. Allah bersama orang2 yang sabar. Jazakallah Khairan Katsiran.

    ReplyDelete
  3. sabarlah tarabas.ini namanya dugaan hidup.kehidupan laksana telur dihujung tanduk,bagaimana kita mahu menjaga keelokkan telur?terpulang pada kita.doa kita untuk arwah.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya