1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, November 6, 2009

KEAJAIBAN ANUGERAH ILAHI

Terharu, bangga, gembira
semua perasaan bercampur baur
ada jantung, ada sekujur tubuh kecil
di dalam perut aku...
oh tuhan..alangkah hebatnya ciptaanMU..


saat doktor salleh, doctor peribadi aku
meletakkan mouse bergerak kat atas perut aku
hampir tak percaya..dia semakin membesar
menitis airmata aku saat itu juga
aku sujud pada mu ya tuhan
ini adalah anugerah yang tak ternilai untuk aku


sayang..
tak sabar rasanya menunggu
saat kelahiranmu
tak sabar rasanya
untuk aku mengucupmu
tak sabar rasanya
untuk aku membelaimu
tak sabar rasanya untuk ku dengar tangisan mu...
tak sabar rasanya
untuk aku menukar lampinmu,melayani karenah manjamu...
saat itu pasti tiba untuk ku..
ya tuhan...kau selamatkan anugerah ini.......

2 comments:

  1. kak ja.. tahniah...memang sesuatu yang ajaib bile mengetahui ada jantung yang berdegup dalam diri kita...:)

    ReplyDelete
  2. hi ja, alhamdulillah.. jaga dengan sebaiknya anugerah itu..

    -Lokman alias

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya