1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, December 28, 2009

PENCARIAN HARI MINGGU

Nak kata hari minggu yang membosankan tidak jugak,tapi entah kenapa perasaan aku terasa sangat membosankan. sepatutnya inilah masa untuk merehatkan badan, minda dari kesibukkan mengajar dan produksi yang baru sahaja selesai, ini tidak...cuti kali ini buatkan hati aku terkenang seseorang yang jauh dan sangat aku sayangi. hajat dihati aku nak balik menziarahi mereka tapi banyak perkara yang perlu diselesaikan dan juga keadaan aku yang sering kali penat sejak akhir2 ini, al maklumlah, tengah membawa satu nyawa lagi yang tk sabar untuk aku menanti.


maafkan anakanda,

kesibukkan kerja bukanlah satu alasan

tapi ada perkara yang buatkan

anakanda belum bersedia..

ayahanda dan bonda....

hati ku sebenarnya terlalu merinduimu....

tiapkali aku dengar suara bonda

dihujung telefon, ada air hangat

yang mengalir di pipiku....
jiwa ku terlalu merindu mu...................
Hari minggu yang baru saja berlalu, aku habiskan masa bersama suamiku...berjalan mencari ketenangan dari kesibukkan kota. Hulu langat, alangkah seronoknya kalau aku tinggal di hulu langat, suasananya yang permai, membuat hati ku sangat damai...chewah...hu...hu...sebenarnya aku sangat rindukan kampung.....tolonggggggggggggggggg...............

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya