1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, January 5, 2010

SELAMAT DATANG 2010







Gerbang 2010 aku sambut di pulau, kampung baru bersama husband, perkena sate ayam+daging 20 cucuk nescafe tarik, husband aku plak, makan chicken chop + nescafe ais. aku makan 3 cucuk sate pun dh kenyang...he...he...apa lagi..husband aku yang tercinta dengan muka yang terkulat-kulat kekenyangan chicken chop terpaksa menghabiskan. tapi aku tolong jugak habiskan sikit. masa order macam nak banyak je,bila dah sampai depan mata, terus kenyang. restoran pulau agak ramai malam tu, maklumlah semua warga kota lumpur ni bawak family keluar makan. tapi pelik gak aku, jalan raya agak lengang malam tu, atau masih awal lagi untuk warga kot keluar celebrate new year. ha...ha...dulu time bujang, aku pun sama, jam 9 malam tu masih terlalu awal nak keluar.(kenangan bersamamu kasih) jangan marah bagi yang terasa. hanya mengimbau sedikit masa lalu je.
penangan sate di pulau, kampung baru mengenyangkan aku. rasa nak membuang pun ada,tapi tahan je lah, baru je mengisi, kesian baby mumy kan. aku dan husband takda plan pun malam new year. aku taknak terperangkap dalam kesesakan selepas jam 12..owhhhhh...tidak. sebelum aku balik rumah, aku suruh husband aku ronda-ronda kat tasik titiwangsa..he...he.dah lama aku tak jengah ke sini. rindu pun ada. titiwangsa malam tu pun, sunyi sangat..mungkin dah takda eye on malaysia kot yang jadikan task titiwangsa ni bagaikan dah mati, tak seperti tahun2 yang lepas, atau manusia kota lumpur dah insaf...aku tinggalkan titiwangsa tanpa jawapan.
Pagi 2010 yang indah...
aku bosan kat umah..tapi nak kemana?
jumaat di rumah....seharian....sebab husband aku kerja..so duk umah je! bosan!!
pagi sabtu ke hospital, check-up...
hu..hu..doctor hatta kata nak baby boy try next time yer...
frust husband aku..takpalah sayang..janji baby kita selamat....
pagi ahad....
husband aku masak nasi lemak..
best sangat..untk aku..chee wahh...
petang tu kami berdua menjelajah kuala selangor..
best giler..jalan2..
tapi aku tak amek banyak pic..tu yang kat atas yang sempat aku amik..
balik dari kuala selangor, aku perkena nasi dagang kat ulik mayang,taman melati
memang best, teringat nasi dagang mak.
hari ahad yang indah........

1 comment:

  1. seronoknya berjalan,takpa,time berdua ni lah,u all nak meneroka kemana pun, nanti ada baby susah lah sikit kan.baby tak leh jalan jauh2 lagi. happy dengar u all happy.....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya