1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, May 5, 2011

PERISTIWA APRIL 2011

Bulan april lalu, bulan yang sangat sibuk untuk aku. Pementasan teater moden "Buat menyapu Si air mata" karya Tan sri Prof.Emertus Awamh Had Salleh, alhamdulilah berjalan dengan lancar walaupun terdapatsedikit masalah dalaman yang sering berlaku dalam produksi. sebagai pembimbing dan merangkap pensyarah untuk subjek teater moden, menjadi tanggungjawab pada aku untuk memastikan pelajar diploma tahun mencapai tahap standart mereka. sepanjang aku bersama mereka dalam latihan mahupun perbincangan creative team, kerjasama dan semangat setiakawan sangat tinggi, mungkin sebab ini kali pertama mereka perform dalam skala yang besar dan ini memperlihatkan kesungguhan mereka untuk perform yang terbaik. dalam kesibukan latihan, aku dan rakan sepejabat di minta menyiapkan MQA...hahahha..biasalah tu..tanggungjawab kerja..semuanya berlaku serentak,aku tinggalkan latihan pada SM aku yang penuh dedikasi,shamizan...terima kasih yang tidak terhingga...


dalam kesibukan di kampus, zara demam campak, merengek minta dibelai, merengek minta di dukung..alahai kesian nya mummy tengok zara, badan gatal, tak selesa..sabar sayang...meninggalkan zara dihari minggu bersama walidnya, demi tugas, badan di opis, hati dirumah..

bila zara demam, tidur aku pasti tak lena, bimbang panas badannya naik mendadak..alahai zara..manjanya keletahmu...love u darling....


25 april, aku dapat berita dari pengasuh, hmmm..sedihnya..tapi aku takda hak untuk memaksa..terima kasih makjue kerana menjaga zara dengan penuh kasih sayang,pastinya satu hari nanti..zara akan menghargai kasih mak...

april berlalu begitu pantas, seperti kepantasan teknologi sekarang.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya