1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, September 9, 2011

AIDILFITRI 2011

zara dan neneknya

nenek cuba tarik perhatian zara..huhuhu


ni tengah meragam.....

zara dan sepupunya...

selesai solat hari raya....tahun ni tak ramai balik...uhukkk...

salam lebaran..alhamdulilah,kita masih diberi peluang untuk menyambut lebaran 2011. sungguh cepat masa berlalu, rasanya berat untuk melepaskan ramadhan pergi. entah kenapa, aku terlalu rindukan ramadhan kali ni. lebaran tahun ni aku sambut dengan si comelku yang kini berusia 1 tahun 6 bulan. raya pertama di rumahku.tahun ni kakak aku yang sulong tak dapat beraya bersama kami, jadi kemeriahan agak kurang, tapi tidak mengapa, dapat menyambut lebaran dengan ayah dan mak sangat bermakna untuk aku...petang raya baru aku pulang ke rumah mertua.

keadaan mak mertua tidak mengizinkan, jadi tak dapatlah aku merasa masakan nasi minyak dan nasi himpitnya di hari raya. moga mak senantiasa dipayungi ilahi. aminnnn


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya