1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, September 14, 2011

ZARA 1++++++










Gelagat si kecil ni sgt mencuit hati kami. sebaik sahaja zara tiba di rumah neneknya( mak aku)..dia seperti jakun,ya lah, dulu balik dia masih kecik,bru meniarap..huhuhu, betapa lamanya aku tak balik kampung.zara seperti masuk ke tempat asing..huhuhu,ya lah, rumah kampung pastinya luas, ada kawasan yang best untuk dia main2...hehehe..tapi waktu mula2 sampai, zara takut dan merengek2 minta didukung, sebab dah lama tak jumpa nenek...


beberapa minit dan jam, zara dah mula menyusun langkah, menyusun tangga, hahahaha...zara dah seperti seronok berlari kesana-kesini, turun dan naik tangga, seronok sungguh anak mummy ni..aku dah tak dapat nak mengawal kegembiraan zara, takpalah, sepupu dia ramai yang melayan.


balik sekali sekala ke kampung ni, aku dan hubby bawak zara jalan2, even dia masih tidak dapat mengecam kemana kami bawa dia,tetapi at least dia merasa sesuatu yang pernah mummy dan walid dia buat untuk dia..hope so sayang...

ketawamu sgt mendamaikan mummy....manis aidilfitri 2011

2 comments:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya