1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, October 12, 2011

OKTOBER 2011



Pantas nya masa berlalu, tup tup dah bulan oktober.aku baru sahaja selesai satu seminar teater kebangsaan 2011. alhamdulilah..semuanya berjalan dengan lancar walaupun terdapat sedikit masalah namun kami satu team dapat capai kata sepakat.i love my team..credit untuk:K'MA, RIME NAZREN,HAFIZ HUSIN,MAZLAN TAHIR.


bulan yang agak sibuk dengan pelbagai aktiviti yang telah disusun dengan baik. ingin berkongsi satu cerita tentang bulan bahasa kebangsaan. pada 4 okt 2011, aku terima surat
dari dekan, surat itu datangnya KPKK, surat pertandingan puisi. boss aku meminta wakil pensyarah untuk mewakili pertandingan saringan peringkat KPKK,inilah keje add hock,terima dengan hati yang tenang,bagi aku kerja dengan jiwa yang tenang, semuanya akan berjalan dengan baik. petang 4 okt, aku bersama rakan sejawat memililh puisi yang telah di tetapkan oleh pihak penganjur pertandingan ini. kena hafal???? dalam masa 1 hari lebih ajer,ya allah,bila da meningkt usia ni kan, huhuhu,takpe aku muda lagi cuma dah lama tak enghafal last minit ni, setelah tajuk kami pilih, maka...latihan menghafal dan pembacaan puisi, nasib baik lah cikgu mazlan ni memang hebat dalam puisi, lau tak susah gak la, aku tak pernah berpuisi, tengok orang puisi adalah. first time la, dah bertanding, mau tak tenang jiwa aku..huhuhu...


alhamdulilah,kemenangan berpihak pada kami diperingkat saringan dan juga johan dalam pertandingan akhir. alhamdulilah..



yang paling boss aku datang bagi sokongan..thanks cik rosminah dan juga puan habsah dan juga pelajar2 aku,terima kasih yang tiada hingga. pic yang kat atas tu adalah masa pertandingan akhir di DBP.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya