1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, January 31, 2012

E-Day my Niece Amira- Setitis Bingkisan

hantaran angah untuk hafiz
pelamin kecil untuk majlis pertunangan
pose la sebelum cincin di sarungkan
berdebar menanti bakal ibu mertua..so wonderful
me+zara+angah
Amira & Hafiz
salam tahniah untuk angah dan Hafiz. selamat melalui alam pertunangan dengan penuh tolenrasi. alhamdulilah, selesai sudah majlis pertunangan dengan meriah. aku sangat teruja untuk sama-sama meraikan majlis pertunangan angah, kerana antara kami banyak berkongsi cerita suka dan duka. anak buah yang sangat rapat dengan aku. segala cerita kami kongsi. ada tika kami selisih faham tapi itulah sebenarnya saat yang akan aku rindukan bila dia sudah jadi hak mutlak hafiz. tiada apa yang aku titipkan hanya lah sekadar berkongsi rasa gembira ini, berkongsi pengalaman untuk kamu melangkah ke gerbang perkahwinan.

suara hati: tahniah untuk kamu berdua.


1 comment:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya