1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, January 4, 2012

SELAMAT DATANG 2012

Salam tahun baru 2012 untuk semua. alhamdulilah, aku meninggalkan 2011 penuh dengan kenangan manis dan pahit. moga yang pahit sentiasa jadi pengajaran dan yang manis sentiasa memberi kekuatan pada aku untuk meneruskan perjuangan. 

aku dan family tidak kemana tahun baru kali ni, suami tak dapt cuti panjang, begitu juga aku. banya kerja yang perlu aku selesaikan di pejabat, tapi kata kakak yang selalu mengemas bilik aku di pejabat pun boleh ckp kt aku " puan, ngak cuti ya??" adusss, pedih je telinga aku, berat aje aku nak menjawab, aku balas soalan dia dengan senyuman. takpalah, aku simpan cuti aku yang berbaki 40 hari tu. hahahahahah...banyak gile cuti aku kan. tak mengapa cuti 3 hari aku gunakan kesempatan yang ada untuk bawa zara jenjalan ke seremban dan melaka. hati nak balik kampung, tapi apakan daya, keadaan tidak mengizinkan. insyallah, raya cina, kami balik kampung..huhuhu.

badan dan otak aku sangat penat untuk menelaah setiap helaian kertas di pejabat tp aku gagahi jua..
pembukaan 2012 yang memenatkan aku sebenarnya. insyallah.moga 2012 menjadi aku sentiasa cemerlang. insyallah..amin.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya