1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, November 28, 2012

GARA-GARA SEMALAM HUJAN YANG LEBAT!!!

Salam hari selasa yang dah nak abis semua. Lebat sungguh ya hujan di kuala lumpur hari ini yer. seluruh kl trafic lumpuh gara-gara hujan dan ramai yang terperangkap dalam hujan, termasuk aku. bukak je facebook, ramai betul yang menyampah dengan trafic hari ni. sabar la wahai kengkawan semua, ni la lumrah yang biasa berlaku di kota lumpur..hihihi...senyum seyja. nasib baik la si tenit yaya tido. kalau tak, meragam la jawabnya!!

Mr.hubby terpaksa patah balik dari laluan dan cuba cari jalan alternatif lain, aku cakap hubby, kalau kita nak balik jugak, alamaknya kita mesti mengadap jem ni berjam jam.hihi..sayang, jom kita gi publika, ada jugak faedahnya( untuk aku la kan) tanpa banyak soal hubby ikut seyja sebab dia pun tak sanggup dah!! perut lagi berbunyi bunyi. dari mengadap jem baik kami mengadap makanan!! walaupun sekarang ni aku dalam proses diet!!!!!!!!!!!!!!!!! tapi aku masih boleh makan ok!!!

PUBLIKA SOLARIS DUTAMAS
aku sampai ke destinasi kami..publika solaris dutamas, heaven aku dan hubby sebab kat sini tak ramai orang, cool seyja. kalau korang tak percaya jom kita jengah ke sini ya kawan-kawan. first sekali aku nak cari toilet. dari tadi aku bertahan,hihihi. cool and awesome gile toilet kat sini tau, rasa nak tido je..hihi, ober la pulak aku kan. ni nah amek,aku snap toilet publika..hahahaha

TOILET PUBLIKA

Jom kita jenjalan, cari barang, cari makanan!!mr.hubby ajak aku big house supermarket, cool babe!fresh giler sayur-sayur kat sini, rasa nak angkut semua bawak balik!! tapi apakan daya, aku bukan anak toke big house ni!! ambil bakul, ambil apa yang perlu nak masak jek, nanti berkulat pulak dalam peti ais lama2 nanti..hihi. selesai menyoping apa yang patut, kami jenjalan cari port makan yang best, jeng..jeng..jom lepaking dan makanking kat paparich. love it. jemput tengok je la ye menu kat bawah ni.
 Milo Dinousour namanya-dah lama tau aku tak minum manis..hihihih..
 Otak-otak style paparich
 makan dengan roti bakar ni.kan menu diet aku kan..hihi
ni mr.hubby punye..dry ketiaw anda chicken steam!!yummy.

selesai makan, aku cakap kat hubby nak gi daiso japan.kih kih..dari tadi aku duk usha kedai jepun tu! cam best je. hubby cakap " gi ler mummy"..hihihi. masuk je lam daiso, aku rasa cam tokyo dah, sebab lagu background lagu jepun, staf yang keje kat situ dah macam orang jepun, haik haik..hihi, tanda hormat mereka. itulah perkara yang aku kagum dengan sikap mereka. ok, jom cari barang,.yehaaaaaaaa..aku dah jumpa pinggan feberet aku, angkut ja jangan tak angkut!!! cukut untuk beberapa item, dapat gaji nanti aku datang lagi yer!! sabar , kawal nafsu mu itu yer!! hihihi..ok daiso, aku datang lagi nanti.

dua plastik seyja, hihihi

aku ajak hubby balik, banyak lagi agenda kat umah yang perlu aku settle, konon la kan. jom balik. keluar dari parking, mak oii, hujan tak berenti lagi??ayoooo, tapi trafic dah ok. nasib baik, kalau tak, toye lagi la muka orang sebelah a.k.a hubby..hihihi. kerana hujan yang lebat kami berpeleseran sebelum balik, seba tak sanggup nak meredah trafic yang teruk!! ok la uolss, nak siapkan diri kat dapur dulu yer, walaupun hari dah lewat, ada perkara yang harus ku kerjakan. semalam tido dalam kebekuan malam ini. salam permisi. ciuman cinta untuk walid, ciuman kasih untuk yaya. selamat malam sayang..love u so much. selamat malam kengkawan..jumpa lagi..assalamualaikum.

ija granduer tower 27/11/2012 11.50 malam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya