1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, December 7, 2012

ADAKAH ANDA PENGUMPUL TEGAR KEYCHAIN???

 Aku minat kumpul keychain ni daripada member opis aku, kema. dia yang mula kumpul keychain, lama-lama aku macam seronok plak. seba tiap kali kema keluar kota ke, dia akan bagi gif keychain, aku pikir, daripada aku letak merata, better aku simpan wat koleksi.
 ada juga keychain ni pemberian student aku.
 dah tak cukup ruang ke??? better ko wat satu ruang khas untuk ko simpan ni jaa weiii..hihi
 cantik tak keychain aku..
 ni pemberian boss aku..tak dapat sampai ke sana, gif pun da memadai. aku tak dapat join boss time, sb ada masalah yang tak dapat aku elakkan.
NI KOLEKSI yang terbaru..unik kan..aku jumpa ni kat cameron highlands.

ok..sesiapa yang yang keluar kota, dalam negeri ke luar negeri ke, jangan lupa tau belikan aku keychain yang paling unik. kalau taknak bagi free pun takpa, aku bayor lerr...muahhhh.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya