1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, December 19, 2012

DEMAM PROJEK AWAL!!!

Projek Awal datang lagi, demam pun kembali menyerang para pensyarah dan barisan panel penilai sebab duk mikir, duk menilai, duk menahan rasa, dan segala macam rasa lah. walaupun apa pun kesakitan yang datang, panel penilai dan pensyarah terus setia untuk melihat hasil kerja pelajar-pelajar diploma tahun akhir dalam meletakkan majoring mereka dalam penilaian akhir nanti. masing masing boleh jadi dan sudah demam agaknya dalam melalui proses ini. aku hanya berkesempatan melihat 2 showcase seyja sebab aku ada hal yang tidak dapat aku elakkan. walaupun tidak datang menonton tapi setiap perkembangan pelajar yang buat showcase aku tahu ok! tak marah pun, tapi nanti korang kata, aku ni pensyarah yang tak ambil berat plak.hihi..cuma bila nak tulis review keseluruhan tu rasa macam tak puas, sb aku tak dapat melihat sendiri bagaimana kerancakkan mereka dalam meneroka setiap naskah yang dipilih, so secara rambang dang secara keseluruhan saje yang dapat aku tulis. maaf ya shahmir, sb tak dapat menulis review penuh tentang projek awal 2012.

 Jeng..jeng...aku tengah cover perut aku yang kempis ni..kuang..kuang..hahaha..pic ni aku suh student yang tolong snapkan pic kami sementara menunggu showcase student diploma. eh..lupa lak nak kenalkan siapa dalam pic ni..hihihi..sowi..yang pakai tudng tu aku ler, yang tengah Datin Marlia, dan hensem sekali tu abg dan. 
 didi, aroha, afiq dan topek. pelajar kumpulan yang dibawah arahan en.kema..
 ijat, bong, nisah dan adik amalinan kumpulan yang dibawah en. shahrul mizad
shafiq, syikin,syahmir,oinki dan anip kumpulan di bawah arahan syahmir.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya