1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, December 27, 2012

GATHERING+BBQ =21 - 24 dec 2012

Cuti hujung minggu lepas 21-24/dec 2012 aku balik ke kuantan. mak dan ayah pun ada kat umah my sis kat beserah, so tak perlu balik terenggganu. kebetulan pulak, hubby mrs angah pun nak join kami balik sekali. time ni lah nak gathering sesama, nak kumpul semua payah lah. ok..mesti korang malas nak dengar aku bebel kang..hihihi..lets uols

 dah ready membakar, nasib baik la malam tu tak hujan, cuaca pun best jek, sebab best, umah my sis ni atas bukit, boleh nampak view pantai batu hitam lagi, terbaik la..hihi, seb tu aku suka sangat balik kuantan..hoho.
 yeayy..bara sudah marak menyala...aku tukang snap gambar je..sat lagi nak makan lak, tak sempat lak nak snap.hihihi..lapar weiiii..sanggup tak makan nasi pun satu rumah demi bbq..hahahaha..
 oiiiiiiii si tenit, wat pe tu,amboi dapat jumpa tanah, mummy pun lupa ek!! dia la uang paling seronok, maklumlah kt kl umah kami tinggi, jarang sekali dapat jumpa tanah camni.hihi..masa ni masing tak sabar nak tunggu bahan yang dibakar untuk dibaham..incik hubby, tercegat je ker!! tolong ler apa yg patut,hahaha..
 yang duk bertinggung tu pengantin lama,hubby mrs angah..sebulan sekali baru dapat jumpa wife tercinta, kesian..dah nama mencari rezeki, tak lama dah..insyallah next year angah akan kembali tinggal bersama hubby, sekrang ni angah masih dalam housemanship kt hospital kuantan. pengorbanan kalian akan berbaloi nanti.insyallah.
 ikan segar dari pasar segar beserah, memang terbaik la. yang tengah tu, achik, sanggup amek MC semata gathering punya pasal,hahaha..ckp ngn doctor demam dapat la MC..ACHIK ni baru abis diploma dalam course TESL..TP sekrg praktikal kt hotel ZENITH,eh ada kaitan ke??hmm takpe lah, janji selesaikan dengan baik. yang tersengih hensem tu, abg bad..dia ni ada kembar, selalu buat aku konfius tau!! yang kat tangga nampak kaki tu, my lovely sis..menunggu hasil..hahah sabar ek.
 main games ke text awek baru..ahakkkssssss
 yehaaaa..masing-masing sedang menunggu....sesungguhnya aku sangat lapar time ni!!!!!!!!!!!!
 spagethi bolognise= made in..aku lerrrrrr....kat atas tu aku tabur parmesan....yummy
 macaroni seafood made in Mrs angah amira ler...terbaik...
 eh, patutnye pic ni duk paling atas, hihi,lantak ler..time baru nak prepare lor..
yang atas kerusi tu my nephew..kembar abg, aku panggil dia adik @ yang..kami agak rapat..yang lain pun rapat gak, tapi dia ni manja gile ngan aku...hihi.

seronok dapat berkumpul ramai-ramai camni..barulag hubungan keluarga tu makin erat..kan..kan.ok uols..hargailah orang - orang yang anda sayang. assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya