1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, December 19, 2012

mUSIM DuRiAn

 amboi!! mem besar ke!! mana durian ni...yaya lapar ni.aik, tadi bukan ke dah lunch kan..yaya si yaya...si tenit ni tak sabar2 nak makan doyan..mummy..nak doyan..
 fuhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! sedap gilerrrr.bukan musang king pun, tp kampung king,hahahaha, nampak isi pun dah terliur ek, lau rasa lagi la, perhhhh..heaven gile..sampai pejam2 mata aku..ober ek, ada aku kisah?????
 incik suami yang kepenatan dah..hihi..ni doyang yang 5 ek, ehh,betul ke sayang,hahahaaha,muka dah tak leh blah dah...makan sampai kenyang rm 10 seyjaaaaaaaa......
 muka dah tak leh blah dah...mi, yaya dah kenyang..makan sampai lebam!!
 suap anak, walid yang lebih,ober la
 tengah pujuk yaya yang merajuk..hihih,pasai apa tak tau.
inilah longokkan durian di greenwood. memang terbaik durian kat sini, puas hati aku..hihhihi...alhamdulilah..perutku sudah tak bermaya lagi..bantal, i'm coming.....

suara hati: hari minggu yang lalu. keluar makan makan ngn incik suami dan tuan puteri. kadang2 kita perlu masa di luar untuk hiburkan si kecil yang kebosanan dirumah. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya