1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, December 7, 2012

PERCUBAAN PERTAMA: LAMB STEAK!!

Jeng..jeng...ni percubaan pertama aku. berjaya jugak akhirnya. aku ambil resepi dari blog sis cahaya cinta ku. tq sis untuk resepi yang sangat best. 


decoration pertama aku!! hihihi. terkejut mr.hubby, tak yah lah makan steak kat luar lagi ek, sb mummy dah pandai buat. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...makan kt luar tu kena gak, seb tu walid kena lah rewards untuk mummy yang rajin masak ni. hihihi. hubby kata sedap mummy. itulah kepuasan aku, bila aku cuba satu resepi yang baru, mr.hubby sentiasa bagi semangat dan pujian kat aku. tq darling......

aku buat dua je lah, satu untuk aku, satu untuk hubby, konon konon candle light dinner la..hihi. si teniy yaya dah zzzzzzzzzzzzzzzzz..dah mimpi dah. so kami dinner berdua je lah, time lah kami luangkan masa bersama, bercerita tentang apa sahaja. biasanya hubby akan cerita pasal bisnes dia lah. aku ni pendengar yang setia untuk kamu sayang...ok la..selamat mencuba..kilik kt laman ni tau http://mylovelyfamily-ana.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya