1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, December 5, 2012

Percutian yang singkat tp manissss part1

 kami bangun awal giler, hihihi, jam 5 pagi si yaya ni dah kejutkan aku. aku pulak memang dah tak sabar nak jenjalan kan. betul pe, lau nak tido balik kolumpo!!!! jom yaya, kita posing, ini muka tak mandi kami..hihihi
 maaf ler, sb tak sempat la kemas katil kt belakang tu..hihihini kami2 bersiap-siap nak gi brekpes. lapar la lau sejuk2 camni kan.
 my beloved, my kesayangan
 oh mummy, i like this,yummy. yaya ni ober la tau, cam la food tu panas pun, saje eksen seyja lebih.
 potato and cheese. terbaikk!!!!!!
 view dari tempat makan, nyaman kan, tenang kan...rasa nak terbang jek..hihihi, kalau la mampu
ni feberet mr.hubby, omelette.

ntry ni aku nak bagi gambor ajek..so layan aje lah, jangan ckp banyak yer!!!hihihi.aku tak marah, saja seyja.

1 comment:

  1. Like momy like doter.hahaha.sweet family

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya