1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, December 26, 2012

PROSPERITY BURGER KEMBALI LAGI-love-

 Menu aku hari khamis! bila aku tag je gambar ni kat instagram aku, ada la makhluk ALLAH ni duk complain, satu suap aku makan Mcd ni, satu peluru akan hinggap kat rakyat palestine, ya allah! jangan la jadi dangkal sangat wei, kalau kau nak boikot israel, bookot betul2, jangan main sekerat jalan je. aku makan dengan niat nak kenyang, takda kena mengena dengan israel tu! harap faham.
 oh yummy sunggur burgernye, dia kembali lagi, kemunculannye sentiasa dinantikan...oh love..hihui
licin babe! maaflah tak sempat nak share ngan korang....

siapa pun kita, apa pun yang kita makan, diamana pun kita berada, yang penting niat kita satu. doakan keselamatan rakyat seagama dengan kita dari sengsara dunia ciptaan israel.

1 comment:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya