1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, December 4, 2012

wedding reception ( sambut menantu) @Ipoh....

1 DISEMBER 2012 sambut menantu @ ulu kinta, perak

 amboi siyessnya!!!!!!!!!
 nampak lagi cengkung hafiz ni!!


 Sweettttttttt
 aku dan angah, kat rumah rehat, sempat lagi possing
 aku, angah dan kakak kesayangan aku ler....aku ni orang kuat dia ni,hahahahaa
 kami tak diganggu oleh tenit yaya..hihi
kekenyangan la plakkkkkk.

salam semuaaaaaaaaaaaaaaa..aku tak snap banyak pic sambut menantu kat ipoh ni. bukan tak excited tapi aku terlupa nak bawak camera,hihihi..ni pun aku handphone yang canggih ni..hahahaha, jangan mare nanti lekas tua yer. 

majlis berlangsung dengan baik, walaupun saat kami sampai, hujan rintik rintik membasahi bumi ulu kinta. nasib baik ada payung, heiiiiiiiiiiii, siapa nak payungkan pengantin ni weiiii, adussss, takkan aku pulak!!! mau tak mau, aku jugak yang jadi tukang payung, ayoooooooooo, bidang terjun dah ni, tapi janji aku happy, small metter je la tu.

waktu acara bersanding, kat luar ni dah hujan lebat, alhamdulilah hujan rahmat, insyallah..sejuk rumahtangga angan hafiz. sorry angah, ciksu tak snap banyak, nanti aku upload wedding kat kuantan ok! jangan nak majuk!!hahahahaha...hey..jom layan nasi beriyani perak...bestttttttttttttt, sehingga menambah!!!! jom uols..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya