1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, January 9, 2013

Armageddon - Aerosmith " I don't Wanna Miss A Thing "



owh..tq u kawan kerana kirimkan aku lagu kenangan ini. so sweet. kawan..apa kah nama perhubungan kita? tanya kamu pada aku satu malam di tahun 2011. jawab aku ringkas " sahabat". kau mengiyakan semua yang aku cakap kan, ntah betul ke entah tidak. hahahah..kau tanya lagi soalan yang sama, dan aku pun tetap jawab soalan yang sama. mohd farish halim, terima kasih kerana sentiasa mengganggap aku sahabat. maafkan aku andainya ada kata yang menyakitkan. kita sudah redha dan kita sudah lepaskan semua pergi dengan baik sekali. alhamdulilah..sekarang kita sudah ada kehidupan yang indah kan. tahniah dari aku, sebab tak lama lagi kau akan jadi dady.yeayy..yaya akan ada kawan baru, kita biarkan mereka berkawan tanpa mereka sedar siapa kita antara mereka, biarkan kenangan yang menjelaskan pada mereka.

kiriman tahun baru ini agak berlainan, tapi dengan cepat kau text aku sebelm aku bukak mulut untuk tanya. hihihi.

" i tak mahu kehilangan teman/ sahabat." ringkas saje tapi cukup untuk buat aku faham. aku senyum dan hati aku berdesis, aku akan sentiasa jadi sahabat yang terbaik untuk kau dan Rin. moga Rin selamat lahirkan baby yang comel persis kamu berdua. 

kawan..kadang-kadang kita menjadi kuat kerana kita ada kenangan yang terindah.

3 comments:

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya