1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, January 25, 2013

DAy si TENIT @KIDZ SPORT GREAT EASTERN

Hari cuti adalah hari yang paling mengembirakan tenit sebabnya adalah, time ni lah dia akan pujuk mummy keluar. settle je aku masak pavlova, tunggu nak letak topping je, tenit ni tak abis abis tanya aku, lama agi ke mi..sbnya dia dah siap siap nak keluar. nak ajak aku gi taman kononnya. sekali, tengah aku menyiapkan diri aku, hujan dan guruh gerak gempita, tenit datang kat aku, ala mii..hujan..ane nak gi aman ni mi. muka senyoyot je tenit ni, sian plak aku. kebosanan dia duk umah teman aku membaking tadi. ok ok..takpa kalau hujan, mummy bawak gi mall ok sayang. yeayy..jerit tenit. kami keluar berdua, sebab incik suami tidur oleh sebab semalam dia tak tido kerana siapkan keje. 

Masa dalam kereta aku tanya tenit, nak gi kidz sport ke, nak toys 'urs..dia jawab dua dua. hampeh tul la tenit ni. hahah. aku sampai kat kidz sport, keadaan lengang, mungkin hari dah petang, aku sampai pun dah 6.15pm dah pun. free coupon kidz sport masih berbaki 2 keping sebab aku dah registerkan si tenit ni as members last year... senang dan nanti boleh masuk class yang dorang sediakan. tunggu bayar je laaaaaaaaaaa..hihihi. for my litt doter.



 happynye diaaaaaa..


 hahahahahah..penuh perasaan nangis! sebab dia ajak aku main kuda, tapi aku malassss..last last mummy akan mengalah jugak..

times up yaya. jom balik. taknak balik, yaya nk gi toys...hahahahah, ingat lagi rupanya. aduhai anak mummy. ok sayang. masuk toys syurga buat yaya. melihat dia rambang mata nak pilih yang mana, agaknya dalam hati dia, nak bawak balik semua la mummy..hahahaha, kalau mummy tauke toys no hal la yaya.
 ada hati ni nak main gegelung ni..tunggu yaya besar k.

 dua tiga empat kali si tenit ni asyik gi kat sini. yang bestnya dia tak mengamuk, dia tengok, dia pegang baby alive tu..dia tengok aku n ckp, canti baby kan mi. aku ni cepat kesian tul la, padahal baby kat umah tu dah berlambak dah..tapi aku tak tahan kalau tenit wat muka seposen. nasib baik dia bukan jenis yang mengamuk kalau nak barang. yaya sangat cool tapi muka seposen, mohon simpati mummy..hahahah..ok sayang, get it darling.
 aku heran tul kenapa pic ni boleh senget..si tenit paw mummy
pandai pulak dia nak suh baby alive ni kawan ngn dora, baby lain tak nak lak dia dudukkan sekali. hihihi..

Sikap si tenit yang sayangkan barang barang dia ni, sama macam aku waktu kecil, dia akan letak barang barang dia dalam satu bakul, dan kalau barang yang aku cakap tak boleh bawah rumah yuyun, dia akan simpan elok elok. itu perangai aku masa kecik. 

sepetang dengan tenit, cukup buat dia happy dan puas hati, itu dah membahagiakan aku. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya