1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, January 4, 2013

Hi-teA+DiNNer NEW Year @home DATIN mARLia MuSA AND dATO m.NASIR.

 cIK KEM tekun mengopek buah doyan..hihihi..abe haji 
 zara follow je kakak suci yek..mood tak berapa nak stabil sb baru bangun tido.
 Incik suami love kawasan ni kan....sayang..nanti u buat mahligai cinta kita yer..i always pray of u sayang
 yaya dan qistina main scrable wif abg syafie..
 Qistina & Suci (doter Datin Marlia) my princess yaya
seronok la korang ek. kak suci pulak lovely kids..layan je si tenit dua orang ni.


Hi-tea dan dinner yang tiada dalam perancangan pun. actually hari new year tu memang aku takda plan apa apa pun, cuma nak ajak Incik hubby dating tengok wayang seyja,tapi belum ckp apa pun ngn Incik hubby, aku ni selalu last minit bila nak kuar,hihi.

pagi new year breakfast western sikit, garlic bread ngn mushroom soup, memang feberet incik hubby dan princess la. lepas makan, aktiviti tetap, sambung menonton, sebab hari new year ada maraton lord of the rings kt HBO dari jam 6.45 pgi-4.50ptg, perggg..memang terbaik, so memang tak berganjak la kami berdua kan. hihi..tapi masak tetap, WAJIB!!

kring..kring..kringg..itu bunyi ringstone whatsapp aku ler.text dari kakak a.k.a Datin Marlia musa.." dik..jom hi-tea umah kakak petang ni" tanpa banyak cekadak aku ni, aku jawab " YES KAKAK!!" hahaha..nasib baik hi-tea, lau tak tak dapat nak habiskan movie feberet aku ni. eh eh eh lupa, umah aku kan ada beyond, boleh rekod apa je citer,opsss bukan nak show off ek, seyja nak ckp kat korang jek..eceh..hahaha..

jommmmm...dah kul berapa ni syg...lets..hi tea umah ur idola..incik hubby ni peminat setia, peminat fanatik M.nasir, nasib baik la wifey dia ni ada.hahahha..incik hubby ni teruja sokmo bila jumpa sifu. suka..suka..semua konsert Dato M dia akan pergi walaupun seorang!!! hihi..nasib baik u senang nak jumpa ur idola kan syg.

sepetang new year bersama keluarga kakak a.k.a Datin Marlia dan Dato'M.Nasir..tq u so much..kerana makanan yang sangat sedap dan meletop...dari hi-tea terus dinner sekali..memang kekenyangan aku malam tu, bantal..i need bantal lor...hihihi..jam dah menunjukkan dan memberi isyarat 9.35 malam. aku dan yang lain mohon diri dan naik keta zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya