1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, January 21, 2013

KEGILAAN AKU DI MALAM MINGGU!!!

@CHERAS UPTOWN, KUALA LUMPUR JAM 3.30 PAGI ahad.












saje nak suh korang layan pic yang aku snap dulu, sebelum aku start citer, kenapa jam ini aku masih di tengah kota dan sedang menikmati makanan lagi..hahahahah.
ceriteranya bermula begini,hahahahah..sopan pulak aku ni kang. hahahahaha. ok camni, pagi sabtu semalam aku bangun agak lewat dari hari biasa, bangun then sambung tido balik.  awal pagi incik suami dan tenit keluar beli sarapan dan lauk untuk di masak di hari sabtu.hihihi. bangunlah aku, kemas apa yang sepatutnya aku perlu kemas. lepas siap semua,  aku memanjakan diri aku di bilik mandi ler..kat mana lagi..hahahah..haippp..jangan nak intai intai ek.huhuhuhu.

Terlupa pulak aku nak snap pic sarapan kami, dah kebulur sangat kot, incik suami belikan nasi kerabu kakmah sombong. hihihi.sedap walaun tak peramah! selesai menjamu selera, incik suami mengerjakan ttulang tulang yang dia belikan. tugas aku ialah perlu memasak. adil kan. ko hada????????????? hahahahah..gurau je. mesti incik incik suami uols pun rajin kan, tolong puan isteri kan. macam tu lah hidup berumahtangga kan.

Menu aku hari ni ialah sup tulang + sayur kobis + ayam goreng!! itu cadangan aku dan di approve oleh incik suami. perkara pertama yang aku masak ialah sup tulang, sb perlu masa lama untuk lembutkan tulang tulang lembu ni.hahahah..bahan bahan untuk masak yang lain, dah aku sediakan. aku tak tahu kenapa hari kepala aku berdenyut semacam sangat, aku telan pil untuk hilangkan migrain. bila da makan ubat, mula lah mata aku ni layu semacam. sebelum aku nak berehat jap, aku pindahkan periuk sup tulang ke api yang sederhana dan minta incik suami tolong tengokkan, aku nak lelap untuk seketika. 

BANGUN+ GELAP?????+ TENGOK JAM = 11 MALAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!= YA ALLAH GILE KE AKU TIDO LAMA CAMNI, DARI JAM 2 PTG- 11 MALAM!!!!!!!!!!! TAK LEH TERIMA DEK AKAL LANGSUNG!!!!!!!!!!!!

HARI SABTU YANG MALANG SANGAT UNTUK AKU!! dek kerana aku dah terlajak tido di siang hari, maka incik suami dan si tenitlah peneman kegilaan aku di malam minggu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya