1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, January 25, 2013

LASAGNA + PAVLOVA= HOME MADE

Salam maulidulrasul untuk semua umat islam dan juga selamat bercuti. hari ni cuaca sangat redup dan mendamaikan. alhmadulilah, hari kelahiran Rasullah yang agung, maka sejuklah bumi. bila sejuk mula otak aku ni datang kerajinan nak masak.hihihi. pagi tadi incik suami yang masakkan sarapan, nasi hujan panas lagi uols, walaupun di pagi hari, so menu petang ni semestinya bukan nasi. aku ckp ngn incik suami, saya mau bikin lasgna anda pavlova. huhuhu, mentang mentang gusi dah tak sakit. melantak je lah kan.



ini lah my pavlova...akhirnya berjaya juga aku menghasilkan topping cream ni. menjilat jari si tenit ni makan...incik suami kata sedappppppppp..yeahhhhhhhh

 rupa my lasagna sebelum aku humban ke dalam oven, sungguh kaya dengan cheese dan parmesan..yummmyyy..ni lah faktor lemak dan kolestrol berlebihan dalam badan ni.
 jeng...jeng...dah siap...puji diri sendiri la,sedap. incik suami memang puas hati bila aku masak kat umah dari makan kt secret recipe..fulamak,cayalah sayang!

senget pulak pic ni...my lasagna ready untuk di makan...


suara hati: hati gumbira bila sang suami memuji masakkan ku..


















No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya