1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, January 2, 2013

OuTiNG @GeNTiNg HigHLaNdS PaRt I -29/12/2012

 aku ler.....sentiasa nak posing gitu
 si tenit kesayanganku...
 budak tenit ni tengah jeling phone aku..kata dia.." tu phone yaya, ukan phone mummy" pelat la dia..hihih/
 dia sudah merajuk laaaaa....tp muka cam nak senyum je..tipu mummy ek...eleh..ngada
 eh..happy balik dah...hihihi..tenit ni tak lama pun kalau dia merajuk, tak sempat aku nak pujuk balik, dia selalu pujuk diri sendiri..so sweet sayang....muahhhhaaa
 dapat je phone...ime asih mummy..hahahahah..comelnye dia..
 exit ke kuantan
 tiap kali lalu ikut sini, si tenit mesti tunjuk sesuatu..hurmmm..abaikan sayang...buat tak nampak yer...
 Plaza Tol Gombak.
 pagi masih hening...hahahaa
 si tenit tengah bercerita..aku dengar je lah..mummy kan pendengar setia yaya...
 amboiiii..dia peluk suami mummy laaaaaaa...kamu berdua lah chinta hati mummy..
yeayyyyy..sudah exit ke laluan genting highlandsssss......

to be continue part II

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya