1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, January 2, 2013

OuTiNG @GeNTiNg HigHLaNdS PaRt II -29/12/2012

 baru sampai di kaki bukit genting highlands. tak sempat nak snap signboard. incik hubby ni laju sangat lerrr.
 hai abng polis...sentiasa berkhidmat menjaga keamanan di genting..chaiyooook
 jalan sedang di baiki...had kan kelajuan anda..sekian terima kasih
 6 km untuk sampai ke puncak...
 kalau yang pertama kali sampai..sila ikut anak panah ke genting..hihi
 ingatkan ko sorang je ke jaaaa yang naik awal ke genting, ramai lagi manusia yang berpusu pusu nak naik puncak genting ni...
 sudah hampir
 korang nampak tak signboard tu!!!!!!!!!! 
 incik suami yang sedang khusuk mengira berapa banyak selekoh yang ada..
 si tenit jerit...yeayyyyyy..dah ampai miii...
cari parking lerrrrrrrrrrrr...dah sampai awal pagi pun dah penuh, agaknye sebelum subuh dorang ni semua sampai!!

to be continue part III

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya