1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Tuesday, January 8, 2013

RaGAm My TeNIt -zara@yAYa

Saya kena ikut mummy work hari ni..hihihi. hari ahad , 6 jan 2012 pendaftaran untuk semester 2. so aku ke opis untuk settlekan apa yang patut di selesaikan. aku snap pic my tenit ni, kerana aku sangat suka tengok telatah dia dalam menjelaskan, dalam mengeskpresskan apa yang dia rasa. kalau nampak aku snap muka dia, macam macam gaya yang dia cuba tunjuk kat aku. kalau bercakap, non stop la. macam macam perkara yang dia tanya. aku suka kepetahan dia bercakap, biar dia ekspress kan apa saja yang dia nak cakap, kata doctor sheila, inilah peringkat untuk dia tahu semua perkara, jangan give up untuk jawab semua soalan yang dia tanya. masa ni otak budak sebaya dia ingin tahu apa yang ada di sekeliling dia. 


 dia tak sedar aku snap pic dia time ni. 
 hahaha..dia dah tau aku snap pic dia, mula lah buat muka dengan aku tu.apa ni mi..hihihi..yaya, mummy suka snap pic yaya sebab yaya sangat manis untuk mummy, yaya menenagkan jiwa mummy tatkala yaya senyum, memberi satu kepuasan untuk mummy.
 menikmati kuah singgang di greewood..wah nak makan sendiri ek sayang,gud girl la dia ni, tapi time mata dah layu, kepenatan dah, tapi sebab lapar, tahan je la mata tu..hahaha


jom layan video yaya....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya