1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, January 28, 2013

RINDU KAT MAK DAN AYAH

salam hari isnin untuk semua kawan kawan dan silent readers. moga kehidupan kita semua di berkati ALLAH hendaknya. hari ini orang KL masih bercuti sempena thaipussam. sebab hari thaipusaam jatuhnya pada hari ahad dan di forwardkan ke hari isnin. alhamdulilah, dapatlah rest lama sikit, walhal keje di opis menimbun. hmmm..kalau fikir pasal keje, sampai bila bila pun tak habis kan.

hari ini dan hari hari sebelumnya aku sangat rindukan mak dan ayah. dah lama rasanya tak balik menjenguk mereka. tiap kali mak call, terubat sikit rindu hi tapi tak sama kalau dapat jumpa mak. rindu nak sembang macam macam dgn mak, rindu sangat nak makan masakan mak dan semua perihal mak aku rindu. mak pun mesti rindu giler kat aku dan cucunya kan,hihi. sudah semestinya la, dah nama anak dia.

mak dan ayah, tunggu kami balik cuti raya cina nanti. nak spent time puas puas ngn mak.love u both of u.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya