1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, January 23, 2013

sI TenIT DAN legoNYA

salam petang semua..aku masih lagi dalam mood sakit gusi, tap nak juga hapdate blog aku. walaupun takda cerita yang sensasi untuk aku share. cukuplah cerita tentang life aku dan tenit yang sentiasa mewarnai hidup aku. ini gambar aku snap petang ahad, lepas aku ambik tenit ni dari umah pengasuh lama dia. baju pun dia pakai baju ang hazim dia..hahahahah. masa ni aku sibuk nak masak maggie ayam,,tapi si tenit plak ajak aku main legon ni. " mummy, jom la main ama ama mi" comel tul anak mummy ni cakap. rasa cam nak gigit jek! lepas settle masak maggie ayam sup, aku dan tenit mengada maggie tu berdua je, sb walidnya tidoooooooooo..pulak tu hujan turun dengan lebat, apa lagi makin syokla beradu kan. 

kami pulak melantak maggie ayam sup, tenit sampai dua mangkuk tau..hahahah.magkuk kecil la,korang pun agak agak ler, suka tul tenit ni, lepas makan dia ajak aku sambung balik main ngn lego diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....jommmmm mummyyyyyyyyy....layannnnnnn






No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya