1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, January 7, 2013

UnPLanniNG SatURDAY -love-

Rancangan aku, petang sabtu nak gi tanjung harapan, makan seafood. tapi incik hubby ada hal yang tidak dapat di elakkan, hal kelija la tu. ok, next time kita gi makan, janji!! itu bukan peras ugut tapi itu satu janji yang perlu setiap suami patuhi, kerana jasa dan pengorbanan isteri tiada galang gantinya. chewaahhhh, i bukan mengunkit la sayang, hanya sekadar mengingati antara satu sama lain. kan..

Dalam pada tu, aku dapat call dari bff aku, yang dia tak dapat nak join aku ke tanjung harapan tu, actually aku pun nak text dia yang incik hubby takda, so tak la kami pergi. then bff text aku again, dia nak jugak jumpa aku petang sabtu tu, masa tu aku kat klinik sb......orang kalau gi klinik mesti lah sakit, aku tak leh nak ckp aku sakit apa, sebab aku maluuuuuuuuuuuuuuuuu..hihihi. aku balas text dia, ok ma..i will come!!!! eceh speaking kununnnnnnn..lepas settle kat klinik, aku terus ke bangsar, ayooooo..hari minggu petang camni pun jem kaaaaa...sabr lerrr, kata kuala lumpur kan..kan. 

Kesian cik Mazlina Mat Zin, tunggu aku lama, sampai kematu punggung dia, itu dia kata, bukan aku ek...maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
rindunya ke mungggg, nahhhhhhh..dah keluar dah speking london aku kang.
hampir 2 tahun 9 bulan aku tak jumpa dia, sedangkan dia duk kl je, lihatlah dunia betapa sibuknye kami!! argh itu semua alasan semata. mungkin ada sebab dan musababnye, hanya allah yang tahu, tapi ma, sungguh sungguh aku rindu ke mung, rindu sangat, nak peluk kemas kemas dan nak nangis kuat tapi ramai plak orang time tu,oh kawan, terubat rindu aku sikit,,kawan-kawan..masih ingat kan lagu kita kan..

Andai Dapatku Undurkan Masa - AXL'S
April 14, 2008



Tajuk Lagu: Andai Dapatku Undurkan Masa
Penyanyi/Artis: AXL’S

Dalam usik ku merajuk seketika
Laluku pergi meninggalkan dirimu
Tanpa ku duga lilin menjadi bara
Gurauan ku jadi dilema prasangka

(*)
Kau menyangka aku pergi kerna dia
Yang tak pernah wujud dalam alam cinta
Belum sempat ku jernihkan suasana
Engkau pula yang hilang entah ke mana

Puas sudah ku mencari
Ku tinggalkan pesan
Ku kirimkan berita agar dapat ku temui
Dirimu.. Umpama sebutir permata yang sinar

Andai dapat ku undurkan putaran dunia
Inginku ubah semula kata-kata dan tingkahlaku ku
Yang salah agar kita dapat seiring
Di mercu asmara..

Tak ingin lagi dan tak mahu lagi
Berpisah bukan dengan kerelaan hati
Penyesalan yang tak ada kesudahan
Ku tersepit dalam jerat sendiri

(ulang *)

Submitted by admin · Artist AXL'S 



Allah saja yang maha mengetahui perjalanan hidup kita. 
 Aku dan Bff..cikgu Mazlina Mat Zin..
 Sitenit dapat present dari aunty ina. tq ma..
 kawan baru yaya- ms dora.
Ma, jenuh aku nak suh dia posing ngan dora tu. si tenit ni pulak dia ikut mood dia lau nak posing. lau paksa cam cam helah dia bagi kat aku. tapi akhirnya, dia jugak kemahuan aku. dia suka la dora cuma bab posing posing yang di suruh ni buat dia geram kat aku..hahahahahah..anyway tq aunty ina..

Sambung balik cerita kat atas yer. bila aku ni jumpa dengan bff ma, banyak la cerita kami, dari cerita zaman sekolah sampailah sekarang. kata dua tahun tak jumpa kan, so korang imagine sendiri la banyak mana cerita kami, sebakul??dua bakul?? hohoho..banyak weii,tak terkira..ada masa kami terdiam seketika, mengingati sejarah, ingat kenangan, then kami gelak sama sama. ma, aku tak mahu kita hilang lagi. sesukar mana pun keadaan lepas ni, kita sentiasa bersama-sama, samaada suka atau duka. insyallah..itu janji aku atas nama persahabatan KSS. petang semakin menginjak, tak sanggup rasa nak tamatkan perbualan setakat tu, tapi masing masing ada tanggungjawan yang menanti. maaf kawan..kita jumpa di lain masa. lepas ni kita akan update ape je status kat fb dan kalau ada masa kita private chat k. kami berlalu ke haluan masing masing, ya allah, kenapa kali lain sangat rasanya bila melewati kenangan lama. rasa sebak yang mencengkam..jawapannya tanya hati, sb hati akan jawab..jaa..kembalikan kenangan yang hampir padam, kembalikan kasih kalian!!!! itu suara hati aku. detik hati kecilku..kereta ku meluncur laju, dibawa kenangan lalu.

1 comment:

  1. TQjaa, sbb hrgai pertemuan itu...maaf andai aku terhlg seketika, tp hati ni ttp igt, ttp kenang...andai aku terdiam, sapa aku ye, jgn kau pn diam...aku xnk kehlgn lg...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya