1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Friday, January 18, 2013

WAJAH WAJAH PUTERI KESAYANGAN





Alhamdulilah..si tenit semakin membesar dengan sempurna di mata kami. telatahnye setiap pagi sgt menghiburkan dan boleh buat aku geram je kat dia, mau taknya, aku sibuk bersiap nak gi opis, dia pun sekali duk sibuk ngan aku.hahahah.tenit oo tenit. itulah ragam dia tiap tiap pagi. macam pagi tadi, perbualan aku dan tenit :

mummy : meh mummy sikatkan rambut ya
yaya     : ok mi
mummy : cantik la rambut yaya
yaya     : rambut aya emang cantik
mummy : yor laaaaaaaaaa tuuuuuuuuuuuuuu

talkative betul budak tenit sorang. mummy doakan yaya membesar jadi anak baik dan bijak.amin. ok la ya.mummy nak sambung keje, selamat hari jumaat semua readers.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya