1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Wednesday, February 13, 2013

BALIK KAMPUNG PART 2

Salam semua....time berbloging. sambung balik story mory balik kampung yer. lepas brekpes nasi lemak mak aku yang terbaik tu, tak sempat snap gambor, lapar sangat lerrr, aku kemas kemas barang dan incik suami dah terbongkang di tilam yang empuk dan di tambah pula cuaca yang dingin. aku tak ngantuk sangat, cuma penat badan je. si tenit lagi la, seronot la dia balik kampung. boleh main ngan ayam ayam nenek kan..hahahaha..yor la tu tenit.

lepas angkut semua barang barang dari keta, aku lepak ngan mak, sembang macam macam ngan mak. banyak la citernya bila dah lama tak jumpa, walaupun hari hari duk call mak. tak sama kalau dah jumpa face to face ni.

Mak suh aku tido umah mak mertua, sebab keadaan cik a.k.a mak mertua sangat uzur. lepas asar incik suami nak gerak ke kuala terengganu, sebab dia mau tido dulu..huhu..malas nak bebel panjang. jom layan gambar gambar yang aku snap.


 Ini lah hantu doyan, pagi pagi hari dah mengadap durian fresh. ni kat umah mak mertua ku. durian ni, incik suami pi kutip kat kebun ayah mertuaku. memang terbaik dari ladang. masih segar dan terasa asidnya.
 seronotnye tenit ni layan doyan!!!
doyan ini telah digauli oleh tenit..hahahahahahaha..nampak lembik tapi rasanya marveles uolsss.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya