1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Monday, February 18, 2013

CHINTA HATI SAYA!!




Inilah chinta hati aku dan myzara@yaya@tenit. Dia sangat istimewa, dia sangat memahami, dia sangat penyabar dengan ragam dan karenah aku. kerana dia istimewa adalah kerana dia hadir tanpa di duga dalam hidup aku. hanya ALLAH yang maha mengetahui perjalanan kisah kami. Dia sangat memahami aku, dia sentiasa mengambil alih tempat aku untuk menjaga puteri kami, maafkan aku incik suami kerana tak punya banyak masa untuk zara, tapi kalau tiada hal, sepenuhnya aku habiskan masa bersama. terima kasih kerana banyak memahami tugas dan tanggungjawab aku.


Dia penyabar kerana sentiasa mengalah dengan ragam aku dan angin kus kus aku. maafkan aku sayang, andai ada sikapku yang jelek dimatamu. tegurlah aku dengan lembut andai ada tingkah laku yang kurang menyenangkan dimatamu.

entry ini untuk chinta hati saya. moga incik suami suksess dalam bisnes. moga allah sentiasa merahmatimu sayang. amin.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya