1 Kelab Blogger Ben Ashaari

Followers

Thursday, February 21, 2013

kiSAH KAMI DI SG BAGAN SEAFOOD taNJUNG haRAPAN

 Akhirnya kami sampai ke destinasi setelah hampir dua jam menempuh perjalanan. lamakan, maklum ler kami aku bukan orang klang, so pemanduan tu agak slow ler sikit. alhamdulilah, hujan menunjukkan tanda tanda akan berhenti. sambut kami ler kan. selamat datang KE SG BAGAN SEAFOOD TANJUNG HARAPAN.
 BARU aje sampai, dah siap berposing posing dah syahmir dan kak tin. tak menyempat betul korang ni kan. tapi korang nak tahu, suasananya sangat awesome kata org muda, kata org kecil macam aku, sangat mendamaikan jiwa bila saat menjamu selera dengan tenang.hahahaha
 sabar menanti
 aku dan pelajar pelajar aku..nampak aje kami senyum ni, tapi hati kami bergelodak menahan kelaparan. sanggup tak makan lunch tau, semata mata nak datang makan kat sini punya pasal.
 back to nature
 back to nature
 rancaknya si azie tu duk bercerita, yang lain khusuk je dengar...
 posing jap
 perangai
 pelajar fakulty theatre
 aku suka sangat gambar ni. ada cerita antara setiap kapal kapal yang berlabuh. bagi aku, kapal itu ada sejarah yang tersendiri. kapal...berlayar lah dengan tenang, moga sentiasa ada penghidupan.
 back to nature


pemandangan di SG BAGAN SEAFOOD. sangat cantik dengan cahaya neon dari kapal kapal yang berlabuh. 

1 comment:

  1. Terima kasih kerana hadir ke sungai bagan seafood. Kalau free dating la malam ahad.. bole rileks..liveband,

    ReplyDelete

Terima kasih sudi membaca. komentar anda inspirasi saya